Kronik Vaka
http://kronikvaka.anatolianrock.com
Kr10nk V4k4
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 İleri>>
Cevapla
hatje

saat 16.30da sizleri dinlemek için hazır bulunacaım.. sizi bilmem ama ben pek bi heyecanlandım.. konser kayıtlarınızı seyrettim ama canlı izlemek cok da güzel olacak gibime gelior.. rasgele kr10ik v4k4
Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Haziran 2006 10:04 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cr3m4

.

(Cr3m4 tarafından 13 Haziran 2006 12:06 ÖÖ tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Haziran 2006 10:47 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cr3m4

Eyvallah abicim senin gibi dostlarımızın olması bizi gururlandırıyor. Sen herzaman yanımızdaydın, ilk kuruldugumuz günde sende vardın. Hatırlarmısın halısahada mactan önce ki muhabbetimizi. :)) Sonra evde gitar çalmayı öğrenmek için yaptıklarımızı. ilk sevdan bir atesi çaldıgımız zamnalarda ki hallerimizi. İlk defa doğru çaldıktan sonraki sevincimizi. Güzel günlerdi be abi :)) İnaşallah daha iyi günler de gelicek. Organizasyon sorunları olmadan konserlerde vericez. Ses kalitesi yüksek demolarda yapıcaz. Herseyin daha güzel olmasını diliyorum..::--))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 8 Haziran 2006 1:51 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
mgazi

kardeşlerimin ilk konser deneyimleri olmasına ve konserin yarım kesileceğinin moral bozukluğu olmassına rağmen gerçekten iyi çaldılar ve herkes gerçek K.V.yi gördü.İnşallah daha da iyi olacaklar.onlarda bu azim oldukdan sonra herbişiyi yaparlar onlar.onlara inanıyorum ve tam destek veriyorum.Allah yolunuzu açık etsin.sizi seviyorum lan:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 8 Haziran 2006 1:20 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
gstkp_emin

arkadaslar hepinize tesekkur ediyoruzzzzz......  engin abiiiyyy senide 4 gozle bekliyoruz   calık tayfasının yetiştirdigi 3 davulcu seni burda bekliyor olacak bide calıktan bascı bulsakda bi calık grubu kursak :)  aslında sen basda calarsın bizim caq da gitarları calar    üstadım memet varken bana tabiki calmak dusmez ama ısrar ederseniz ben calabilirim .................
Bu mesajın yazıldığı tarih : 7 Haziran 2006 8:24 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
sensin_delly

kronık ınsanlar konser kayıtlarınızda da anlasılıoki canlı performasınız cok net.hakkaten bazı şeyler aşılmış.basarılar yanee
Bu mesajın yazıldığı tarih : 6 Haziran 2006 12:19 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
nightmare_in

 arkadaşlar demolar hoş olmuş bayada çok olmuş :) biz ki demo fakiri olarak çok beğendik, başarılar umarım ortak iş yapma şansını buluruz beraber.. başarılar, kolay gelsin..
 "KUDUROCK"
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Haziran 2006 7:32 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
enginehead

arkadaslar kutluyorum sakin bosvermeyin, okuldur kariyerdir boyle seyleri de unutmadan ikisini birden yurutun, bizlere de ilham kaynagi oluyorsunuz. biz yapamadik farkli seyler pesinde kosturmaktan :).

eminim zor olacaktir bir yandan mukavemet finaline calisip bir yandan "dur lan super bir riff geldi aklima arayayim bizimkini de adam edelim bunlari" diyip harekete gecmek.

ama pes etmeyin, bakin ibn-i uskat efendimiz ne diyor (bon scott, ACDC) "It’s a long way to the top if you want to rock n’ roll!!!" bon scott torba degil.

kayseride "JAM" olayina girmek icin sabirsizlaniyorum, kendinize iyi bakin.

kayseri rock city!!!
Bu mesajın yazıldığı tarih : 3 Haziran 2006 6:13 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
kv_vokal

bizde çoookkk tsk ederiz.böle destek,övgü fln aldıkça gaza geliriz yane çok tskler
Bu mesajın yazıldığı tarih : 2 Haziran 2006 2:37 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
veRfLucHT

yeni eklenen konser kayıtlarını da beğendim hem de çok beğendim ;) arkadaşlar canlı performans grubun en önemli ayırt ediciliğiyse gerçekten iyi olduğunuzu bilmenizde fayda var ;)  siz çalışmaya biz desteklemeye devam ;) hakkatten tebriklerrr

(veRfLucHT tarafından 1 Haziran 2006 12:59 ÖS tarihinde degiştirildi.)

(veRfLucHT tarafından 1 Haziran 2006 1:04 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 1 Haziran 2006 12:58 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 İleri>>